Календарно-тематичне планування
Українська
література
5 клас
Українська
література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і
науки України від 07.06.2017
№ 804
Автори: Р. В.
Мовчан,
доктор філологічних наук (керівник групи); К.В.
Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; М. П. Бондар
Усього – 70 год.
На тиждень – 2 год.
Текстуальне вивчення творів – 52 год.
Повторення та узагальнення – 2 год.
Література рідного краю – 4 год.
Позакласне читання – 4 год.
Розвиток мовлення – 4 год (у межах годин на
текстуальне вивчення)
Виразне читання – 2 год.
Резервний час – 6 год.
Обов’язкова
кількість видів контролю
5–9
класи
Класи
|
5
|
|
Семестри
|
І
|
ІІ
|
Контрольні
роботи
у формі:
· контрольного класного твору;
*виконання
інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
|
3
1
2
|
3
1
2
|
Уроки
розвитку мовлення*
(РМ)
|
2
у+п
|
2
у+п
|
Уроки
позакласного читання
(ПЧ)
|
2
|
2
|
Література
рідного краю
(ЛРК)
|
2
|
2
|
Перевірка
зошитів
|
4
|
5
|
№
з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Прим
|
Вступ
|
|||
1.
|
Види мистецтва. Слово в житті людини. Художня
література як мистецтво слова.
|
|
|
Світ фантазіяї та мудрості
|
|||
2.
|
Міфи і легенди
давніх українців
Легенди «Про зоряний Віз»,
«Чому пес живе коло людини?»
ТЛ: фольклор, легенда,
переказ
|
|
|
3.
|
Міфи «Берегиня», «Дажбог».
ТЛ: міф
|
|
|
4.
|
Міфи «Неопалима купина», «Як виникли Карпати».
|
|
|
5.
|
Народний
переказ «Прийом у запорожці».
ТЛ: переказ
|
|
|
6.
|
Тематика народних казок. Їхні різновиди (про
звірів, побутові, фантастичні). Побудова казки (зачин, кінцівка). Народне
уявлення про добро і зло в казці. Казка
«Яйце-райце»
ТЛ: народна казка, тема,
гіпербола
|
|
|
7.
|
Народна казка «Про правду і кривду».
|
|
|
8.
|
Народна казка «Ох».
|
|
|
9.
|
Народна казка «Летючий корабель».
|
|
|
10.
|
РМ. № 1 (у) Складання власної казки.
|
|
|
11.
|
Контрольна
робота № 1. «Вступ. Міфи й легенди українців. Народні казки» (тести і завдання).
|
|
|
12.
|
ЛРК № 1. Херсонщина в
українських народних переказах та
легендах
|
|
|
13.
|
Літературні
казки
Відмінність літературної казки від народної.
Дитинство Івана Франка.
ТЛ: літературна казка
|
|
|
14.
|
Іван Франко-казкар. Зміст казки «Фарбований
Лис».
ТЛ: мова а втора, мова
персонажів, прозова мова
|
|
|
15.
|
І . Франко «Фарбований Лис». Образ Лиса, риси
його характеру.
|
|
|
16.
|
Василь
Королів‑Старий. Життєвий і творчий шлях письменника. «Хуха-Моховинка»
|
|
|
17.
|
Василь Королів‑Старий. «Хуха-Моховинка».
Гуманістичні ідеї казки.
ТЛ: портрет
|
|
|
18.
|
ПЧ. № 1. Василь Королів‑Старий. «Потерчата».
|
|
|
19.
|
Василь
Симоненко. Короткі відомості про митця. «Цар Плаксій та Лоскотон».
|
|
|
20.
|
Василь Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон».
|
|
|
21.
|
Василь Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон».
|
|
|
22.
|
Галина
Малик. Біографічні відомості про письменницю та її повість-казка «Незвичайні
пригоди Алі в країні Недоладії».
ТЛ: повість-казка
|
|
|
23.
|
Морально-етичні проблеми в казці Галини Малик
«Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».
|
|
|
24.
|
Елементи незвичайного в повісті Галини Малик
«Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Символіка твору.
|
|
|
25.
|
Своєрідність композиції твору Галини Малик
«Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».
|
|
|
26.
|
Із
народної мудрості
Загадки. Загадка як вид усної
народної творчості. Зміст і форма загадок. Прислів’я та приказки.
ТЛ: загадка, прислів’я,
приказка, метафора
|
|
|
27.
|
РМ. № 2 (п) Контрольний твір «Краса
і мудрість цього жанру усної народної творчості»
|
|
|
28.
|
Леонід
Глібов. «Химерний, маленький…», «Що за птиця?», «Хто вона?»
ТЛ: акровірш
|
|
|
29.
|
Леонід Глібов. «Хто розмовляє?», «Хто сестра і
брат?»
|
|
|
30.
|
Контрольна
робота № 2. «Літературні казки. Із народної мудрості» (тести і завдання).
|
|
|
31.
|
ЛРК № 2. Дніпрова Чайка. П’єса «Коза-Дереза»
|
|
|
Історичне минуле нашого народу
|
|||
32.
|
«Повість
минулих літ» — найдавніший літопис нашого народу. Літописні оповіді «Три брати — Кий,
Щек, Хорив і сестра їхня Либідь», «Святослав укладає мир з греками і
повертається до Києва. Смерть Святослава».
ТЛ: літопис
|
|
|
33.
|
Значення літописання для нащадків. Любов руських
(українських) князів до своєї землі, їхня сила духу, воля, благородство,
сміливість, вірність. Літописна оповідь «Володимир вибирає віру».
|
|
|
34.
|
Літописна оповідь. «Розгром Ярославом печенігів.
Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам». Образи руських
князів
|
|
|
35.
|
Олександр Олесь. «Україна в старовину»
|
|
|
36.
|
Олександр Олесь. «Ярослав Мудрий».
|
|
|
37.
|
Олександр Олесь. Драматичний
твір на тему народної казки. «Микита Кожум’яка».
ТЛ: драматичний твір і його будова
|
|
|
38.
|
Олександр Олесь. «Микита
Кожум’яка».
|
|
|
39.
|
Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі».
Пригодницька повість сучасної письменниці.
ТЛ: епічний твір
|
|
|
40.
|
Зірка Мензатюк «Таємниця
козацької шаблі».
|
|
|
41.
|
Зірка Мензатюк «Таємниця
козацької шаблі».
|
|
|
42.
|
ПЧ. № 2. Оксана
Сенатович. «Малий Віз»
|
|
|
43.
|
Контрольна робота № 3. «Історичне минуле нашого
народу» (тести і завдання).
|
|
|
44.
|
ЛРК № 3. Роман
Бондарчук. Оповідання «Радість»
|
|
|
Рідна Україна. Світ природи
|
|||
45.
|
Степан Васильченко «В бур’янах». Тарас Шевченко.
Розповідь про поета, його дитинство.
|
|
|
46.
|
Тарас Шевченко. Краса довколишнього світу,
природи «За сонцем хмаронька пливе…»
ТЛ: персоніфікація, ліричний твір
|
|
|
47.
|
Краса природи у творах Т.
Шевченка. «Садок вишневий коло хати»
Виразне читання № 1
|
|
|
48.
|
РМ. № 3. (у) Художній етюд про природу
|
|
|
49.
|
Павло Тичина. Життя та творчість. «Не бував ти у наших
краях!»
ТЛ: ліричний герой
|
|
|
50.
|
Павло Тичина. «Гаї
шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…»
|
|
|
51.
|
Євген Гуцало. Оповідання «Лось».
ТЛ: оповідання
|
|
|
52.
|
Євген Гуцало. Оповідання
«Лось».
|
|
|
53.
|
РМ. № 4 (п) Контрольний твір на тему «Співчуття і милосердя –
шлях до перемоги добра».
|
|
|
54.
|
ПЧ. № 3. Євген Гуцало. «Сім’я дикої качки».
|
|
|
55.
|
Максим Рильський. Основні відомості про поета.
Уміння митця бачити красу рідної природи та створювати красу засобами
поетичної мови. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»)
|
|
|
56.
|
Максим Рильський. «Осінь-маляр
із палітрою пишною…»
Виразне читання № 2
|
|
|
57.
|
Григір Тютюнник. Життя та творчість. «Дивак».
|
|
|
58.
|
«Дивак». Образ Олеся, його
гідна поведінка як позиція особистості.
|
|
|
59.
|
Микола Вінграновський. Коротко про митця. «Сіроманець».
|
|
|
60.
|
Гуманізм повісті Миколи
Вінграновського «Сіроманець».
|
|
|
61.
|
Драматична історія про хлопчика
й вовка як приклад гармонії людини й природи (Микола Вінграновський
«Сіроманець»).
|
|
|
62.
|
Драматична історія про хлопчика
й вовка як приклад гармонії людини й природи (Микола Вінграновський
«Сіроманець»).
|
|
|
63.
|
Контрольна робота № 4. «Рідна Україна. Світ природи»
(тести і завдання).
|
|
|
64.
|
ЛРК № 4. Василь Гайдамака. Поезії
про рідний край
|
|
|
65.
|
ПЧ. № 4. Сучасний український дитячий детектив, фентезі
(презентації)
|
|
|
66.
|
Урок-підсумок. Повторення та
узагальнення вивченого за другий семестр.
|
|
|
67.
|
Урок-підсумок. Повторення та
узагальнення вивченого за другий семестр.
|
|
|
6 клас
Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства
освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Автори: Р. В. Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К.В. Таранік-Ткачук, кандидат
педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та
спорту України; М. П. Бондар
Усього – 70 год.
На тиждень – 2 год.
Текстуальне вивчення творів – 51 год.
Повторення та узагальнення – 2 год.
Література рідного краю – 4 год.
Позакласне читання – 4 год.
Розвиток мовлення – 4 год (у межах годин на
текстуальне вивчення)
Виразне читання – 2 год.
Резервний час – 7 год.
Обов’язкова кількість видів
контролю
5–9 класи
Класи
|
6
|
|
Семестри
|
І
|
ІІ
|
Контрольні роботи
у формі:
·
контрольного класного твору;
*виконання інших завдань
(тестів, відповідей на запитання тощо)
|
3
1
2
|
3
1
2
|
Уроки розвитку мовлення*
(РМ)
|
2
у+п
|
2
у+п
|
Уроки позакласного читання
(ПЧ)
|
2
|
2
|
Література рідного краю
(ЛРК)
|
2
|
2
|
Перевірка зошитів
|
4
|
5
|
№
з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Прим.
|
1
|
Вступ. Книжка в житті людини. Сучасний читач і
його роль у новому «житті» твору.
|
|
|
Загадково прекрасна і славна давнина України
|
|||
2
|
Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців.
Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди.
ТЛ: народна пісня
|
|
|
3
|
Пісні літнього циклу. Купальські пісні. Пісні осіннього циклу. Жниварські пісні.
|
|
|
4
|
Піст зимового циклу.
|
|
|
5
|
Пісні весняного циклу. Веснянки. (Напам’ять - на вибір).
ТЛ: повтори
(рефрен), анафора.
|
|
|
6
|
Народні колискові пісні. «Ой ти, коте, коточок», «Ой
ну, люлі, дитя, спать». Колискова пісня в житті дитини. Провідні мотиви
колискових, їх лексичні особливості.
ТЛ:
народна пісня, колискова, повтори (рефрен), анафора.
|
|
|
7
|
ПЧ №1. Загадково прекрасна Україна. «Шандровський соляний
колодязь»
|
|
|
8
|
РМ №1. Контрольний
письмовий твір-розповідь «Пісня – душа народу».
|
|
|
9
|
ЛРК № 1. Микола Чернявський. «Степ», «Степовий
ранок»
|
|
|
10
|
Пісні літературного походження. «Ще не вмерла Україна» П.
Чубинського, М. Вербицького – національний гімн нашої держави. «Як тебе не любити, Києве мій» Д. Луценка —
популярна пісня про столицю України
TJI: пісня-гімн.
|
|
|
11
|
«Ой, у лузі червона калина
похилилася» С.Чарнецького і Г.Труха
|
|
|
12
|
ЛРК № 2.
Анатолій Кичинський. Збірка «Пролітаючи над листопадом»
ТЛ: художні засоби
|
|
|
13
|
Микола Вороний. Літописна легенда «Євшан-зілля».
ТЛ: ліричний герой, ліро-епічний твір, поема.
|
|
|
14
|
М.Вороний. «Євшан-зілля».
Характеристика образів
|
|
|
15
|
Тарас
Шевченко. «Думка» («Тече вода в синє море...»)
|
|
|
16
|
Тарас Шевченко. «Іван Підкова».
|
|
|
17
|
В.Руткіський. Творчість відомого українського письменника
«Джури козака Швайка» («На
козацьких островах»).
|
|
|
18
|
В.Руткіський. «Джури козака Швайка» - твір про волелюбних, сміливих героїв.
|
|
|
19
|
В.Руткіський. «Джури козака Швайка»
|
|
|
20
|
В.Руткіський. «Джури козака Швайка»
|
|
|
21
|
Контрольна робота № 1. «Загадково прекрасна і славна давнина
України» (тести і завдання)
|
|
|
Я і світ
|
|||
22
|
Леся Українка (Лариса Петрівна Косач). Дитинство поетеси, роль родини у її
вихованні. «Як
дитиною, бувало...»
|
|
|
23
|
Урок виразного читання № 1
|
|
|
24
|
«Мрії».
Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ,
вільнолюбство, впевненість, розвинена уява.
|
|
|
25
|
Леся Українка. «Тиша морська».
|
|
|
26
|
РМ № 2. (у) Твір-роздум про роль краси в житті
людей
|
|
|
27
|
Володимир Винниченко. Цікава історія з життя
письменника. «Федько-халамидник».
|
|
|
28
|
Володимир Винниченко. «Федько-халамидник».
Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди,
стосунки з однолітками.
ТЛ: головний герой, другорядні
герої.
|
|
|
29
|
Щедрий на добро внутрішній світ
героя. Федько як особистість.
|
|
|
30
|
«Федько-халамидник»
|
|
|
31
|
Контрольна робота № 2. «Творчість Лесі Українки та
Володимира Винниченка» (тести і завдання)
|
|
|
32
|
Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного
інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...»
|
|
|
33
|
Ірина Жиленко.
«Жар-Птиця», «Підкова»
|
|
|
34
|
Ірина Жиленко. «Гном у буфеті»
|
|
|
35
|
Ігор Калинець.
«Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим».(Напам’ять – на вибір)
|
|
|
36
|
Емма Андієвська. Сучасна українська
письменниця і художниця. Її казки-притчі.
ТЛ: притча.
|
|
|
37
|
«Казка
про яян». Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова.
|
|
|
38
|
«Говорюща
риба». Прихований повчальний зміст творів.
|
|
|
39
|
ЛРК № 3. Юрій Голобородько. «Стара оселя»
|
|
|
Пригоди і романтика
|
|||
40
|
Всеволод Нестайко − відомий у світі
український дитячий письменник. «Тореадори
з Васюківки»
ТЛ: повість
|
|
|
41
|
«Тореадори з Васюківки». Пригодницький
захоплюючий сюжет, мрія і дійсність, смішне, комічне.
ТЛ: пригодницький
твір
|
|
|
42
|
«Тореадори з Васюківки». Романтичне в його пригодницькій повісті
для дітей
|
|
|
43
|
«Тореадори з Васюківки».
|
|
|
44
|
«Тореадори з Васюківки».
|
|
|
45
|
ПЧ № 2. Твори сучасних українських письменників
про пригоди дітей.
|
|
|
46
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового
озера». Таємничі, веселі й
незвичайні події в повісті, передані образним словом.
|
|
|
47
|
«Митькозавр
з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість,
кмітливість хлопчиків − головних героїв.
|
|
|
48
|
|
|
|
49
|
РМ № 3 (п) Лист до улюбленого героя
|
|
|
50
|
Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох
книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»
|
|
|
51
|
«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку
№ 9». Фантастична, романтична, багатоепізодна, повість про виховання гідності
та мужності.
ТЛ: сюжет, його композиція
|
|
|
52
|
«Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку
№ 9».
|
|
|
53
|
РМ № 4. (у) Характеристика персонажів за твором «Таємне
Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».
|
|
|
54
|
Контрольна робота № 3. «Я і
світ . Пригоди і романтика» (тести і завдання).
|
|
|
Гумористичні твори
|
|||
55
|
Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова
різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески,
співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців. Леонід Глібов.
Визначний український байкар, поет. Побудова байки.
ТЛ:
гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.
|
|
|
56
|
«Щука». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника.
|
|
|
57
|
Повчальний зміст байок «Муха і Бджола», «Жаба і Віл»
|
|
|
58
|
Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С.Руданського −
унікальне явище у світовій культурі. «Добре
торгувалось»
ТЛ: гумореска,
співомовка
|
|
|
59
|
С.Руданський «Запорожці у короля».
|
|
|
60
|
Павло Глазовий. «Еволюція» «Найважча роль»
|
|
|
61
|
«Заморські
гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і
сатиричних творів.(Напам’ять – на
вибір)
|
|
|
62
|
Контрольна робота № 6. «Гумор і сатира» (тести і завдання).
|
|
|
63
|
Урок виразного читання № 2.
|
|
|
64
|
ПЧ № 3. Катерина Штанко «Дракони, вперед!»
|
|
|
65
|
ЛРК № 4. Алла
Тютюнник. Екологічна проблема у творчості письменниці
|
|
|
66
|
ПЧ № 4. Захист проектів «Моя улюблена книга
сучасного українського автора»
|
|
|
67
|
Урок-підсумок
|
|
|
Українська
література
7 клас
Українська
література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і
науки України від 07.06.2017
№ 804
Автори: Р. В.
Мовчан,
доктор філологічних наук (керівник групи); К.В.
Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; М. П. Бондар
Усього – 70 год.
На тиждень – 2 год.
Текстуальне вивчення творів – 53 год.
Повторення та узагальнення – 2 год.
Література рідного краю – 4 год.
Позакласне читання – 4 год.
Розвиток мовлення – 4 год (у межах годин на
текстуальне вивчення)
Резервний час – 7 год.
Обов’язкова
кількість видів контролю
5–9
класи
Класи
|
7
|
|
Семестри
|
І
|
ІІ
|
Контрольні
роботи
у формі:
·контрольного класного твору;
*виконання
інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)
|
3
1
2
|
3
1
2
|
Уроки
розвитку мовлення*
(РМ)
|
2
у+п
|
2
у+п
|
Уроки
позакласного читання
(ПЧ)
|
2
|
2
|
Література
рідного краю
(ЛРК)
|
2
|
2
|
Перевірка
зошитів
|
4
|
5
|
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
1
|
Художній
твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його
особливість і значення. Функції мистецтва.
|
|
|
Із пісенних скарбів
|
|||
2
|
Соціально-побутові
пісні. Висловлення відомих людей про українські народні пісні. Їхнє
ідейно-художнє багатство. Жанрове-тематичне розмаїття пісень (козацькі,
чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо).
|
|
|
3
|
Трагічний і героїчний пафос козацьких і
чумацьких пісень. «Ой на горі та
женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой
у степу криниченька» (розглядається 2 пісні на вибір учителя)
|
|
|
4
|
Коломийки. Особливість жанру і його життєвість.
Побудова, ритм коломийок, Життєствердний, гумористичний пафос. «Дозвілля
молоді», «Жартівливі коломийки»
ТЛ: коломийки, пафос твору.
|
|
|
5
|
РМ № 1. (п) Контрольний твір «Роль української народної пісні в житті
народу».
|
|
|
6
|
ПЧ № 1. Сучасні письменники –
українським дітям
|
|
|
7
|
Тематична
контрольна робота №1. «Із пісенних скарбів» (тести і завдання)
|
|
|
Про минулі часи
|
|||
8
|
Іван
Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. «Захар Беркут». Зміст та історична
основа повісті.
|
|
|
9
|
Змалювання героїчної боротьби русичів проти
монголо-татарських нападників.
|
|
|
10
|
Образ тухольської громади: роль і місце кожного
в суспільному житті
|
|
|
11
|
Патріотичний мотив твору, його зв’язок із
розгортанням сюжету. Характеристика образів Максима, Мирослави.
|
|
|
12
|
Проблема вибору людини у вирішальній ситуації.
Характеристика образів Захара Беркута, його лідерські якості.
|
|
|
13
|
Художні засоби та особливості мови повісті. Роль
діалектизмів у творі.
ТЛ: історична повість,
сюжет.
|
|
|
14
|
Тарас
Шевченко. Повторення життєпису поета. «Мені
тринадцятий минало». Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у
великому і складному світі.
|
|
|
15
|
Тарас Шевченко. «Тополя». Романтична ідея незнищенності справжнього кохання,
краси, вірності.
ТЛ: балада, метаморфози,
ідея.
|
|
|
16
|
Тарас Шевченко. «Як умру, то поховайте…» - твір, що єднає минуле,
теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею.
Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього.
|
|
|
17
|
Андрій
Чайковський. Коротко про митця. «За сестрою».
Відтворення історичних подій з позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет
героїко-романтичної повісті.
|
|
|
18
|
Благородство, відповідальність, мужність,
вірність, життєлюбство запорозьких козаків. Характеристика
козаків-запорожців.
|
|
|
19
|
А.Чайковський. «За сестрою». Характеристика
Павлуся
|
|
|
20
|
А. Чайковський. Використання фольклорних
мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації) у творі.
ТЛ: героїко-романтична
повість, композиція.
|
|
|
21
|
Михайло
Стельмах. Автобіографічна повість про дитинство «Гуси-лебеді летять». (фрагменти твору, розділи 1-9 на вибір
учителя)
ТЛ: автобіографічний твір.
|
|
|
22
|
Єдність світу природи і світу дитячої душі ( у
вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях).
|
|
|
23
|
Звичаї, традиції українців у творі
|
|
|
24
|
Символ
образу гусей-лебедів. Інші образи твору
|
|
|
25
|
Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика,
сприйняття ним дорослого світу.
|
|
|
26
|
Григір
Тютюнник. Цікавий епізод з дитинства письменника. «Климко». Ідейний зміст твору
|
|
|
27
|
«Климко».
Воєнне дитинство в творі.
|
|
|
28
|
Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи
про рідних. Художні особливості твору (мова персонажів, художня деталь).
ТЛ: художня деталь.
|
|
|
29
|
РМ № 2. (у)
Переказування
найбільш вражаючих епізодів повісті (з аргументуванням свого вибору).
Характеристика образу хлопчика
|
|
|
30
|
Тематична
контрольна робота №2. «Про минулі часи» (тести і завдання)
|
|
|
31
|
ЛРК № 1. Людина і природа у
творах Леоніда Куліша. Етюд «Марево», оповідання «Зойк над хвилями»
|
|
|
32
|
ЛРК № 2. Георгій Крюков.
«Марійка»
|
|
|
33
|
ПЧ № 2. В. Рутківький
«Потерчата»
|
|
|
«Ти знаєш, що ти людина…»
|
|||
34
|
Олекса
Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. «Скарб». Морально-етичні проблеми
оповідання.
|
|
|
35
|
Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний
характер оповідання.
|
|
|
36
|
ПЧ. № 3. Ірен Роздобудько
«Арсен»
|
|
|
37
|
Богдан
Лепкий. Коротко про письменника . «Мишка
(Казка для дітей: для малих і великих)». Актуальні морально-етичні
проблеми. Збереження загальнолюдських цінностей
|
|
|
38
|
«Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)».
Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.
|
|
|
39
|
Ліна Костенко. Коротко про
письменницю. «Чайка на крижині».
|
|
|
40
|
Ліна Костенко «Дощ полив», «Кольорові миші»
|
|
|
41
|
Ліна Костенко. «Крила».
|
|
|
42
|
РМ № 3. (п) Контрольний твір.
«Істинні та фальшиві цінності в житті».
|
|
|
43
|
Василь
Симоненко. «Лебеді Материнства»
|
|
|
44
|
Василь Симоненко. «Ти знаєш, що ти людина»
|
|
|
45
|
Василь Симоненко. «Гей, нові Колумби й
Магеллани»
|
|
|
46
|
Марина
Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»
|
|
|
47
|
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або
Прокляття роду Кулаківських»
|
|
|
48
|
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або
Прокляття роду Кулаківських»
|
|
|
49
|
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття
роду Кулаківських»
|
|
|
50
|
Любов
Пономаренко «Гер переможений»
|
|
|
51
|
Любов Пономаренко «Гер переможений»
|
|
|
52
|
Тематична
контрольна робота №3. «Ти знаєш, що ти людина» (ести і завдання)
|
|
|
Ми - українці
|
|||
53
|
Олег
Ольжич «Захочеш – і будеш», «Господь багатий нас благословив» (1 на вибір
учителя)
|
|
|
54
|
Олена
Теліга. «Сучасникам», «Радість» (1 на вибір учителя)
|
|
|
55
|
Олександр
Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили»
|
|
|
56
|
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана
Сили»
|
|
|
57
|
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана
Сили»
|
|
|
58
|
РМ. № 4.
(у)
Власне закінчення повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили – найсильнішої
людини світу» О.
Гавриша.
|
|
|
59
|
А.Малишко. Відомий український
поет і його пісні, що стали народними.
« Пісня про рушник».
|
|
|
60
|
А.Малишко. «Стежина» («Чому, сказати, й сам не
знаю...»). Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них.
|
|
|
61
|
ПЧ № 4. Володимир Івасюк.
Пісенна творчість. «Червона рута», «Я піду в далекі гори», «Балада про
мальви», «Водограй»
|
|
|
62
|
Тематична
контрольна робота №4. «Ми українці» (тести і завдання)
|
|
|
63
|
ЛРК № 3. Пісенна творчість
Валерія Кулика
|
|
|
64
|
ЛРК № 4. Кость Лаврунов.
«Світлячок»
|
|
|
65
|
Підсумковий урок
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий